Crowdsourcing-Book-Cover[1]کتاب جمع‌سپاری پیش‌ران کسب و کار نوین

نویسندگان: مهدی کشتکار- میر سامان پیشوایی- امیر سالار محمدی

انتشارات سازمان مدیریت صنعتی

معرفی کتاب:

کتاب “جمع سپاری؛ پیشران کسب و کار نوین” به عنوان اولین کتاب مرجع در دانش جمع‌سپاری، حاوی مطالب علمی و نمونه‌های حرفه‌ای پیاده شده در فضای کسب و کار می‌باشد که در ۴ فصل و ۱۵۴ صفحه تالیف شده است.

این کتاب نتیجه یک دوره تحقیق و کار گروهی فشرده و منسجم می‌­باشد. در تالیف این کتاب سعی شده است از بروزترین منابع موجود در حوزه جمع‌سپاری استفاده شود، که منابع ارائه شده در پایان هر فصل گویای این امر می­‌باشد. به منظور پرهیز از کلی­‌گویی و ارائه نمونه‌های عینی، در تمام فصول­ کتاب مثال­های واقعی و پیاده‌­سازی شده -که اغلب برای عموم هم قابل دسترسی می­‌باشند- ارائه شده است. لذا مطالب مندرج در بخش­های مختلف کتاب می‌تواند برای محققان دانش مدیریت و مدیران حرفه­‌ای در راستای آشنایی با مدل‌های جدید کسب و کار مبتنی بر جمع‌سپاری، به طور مناسبی مورد بهره‌برداری قرار گیرد. هدف از تالیف این کتاب، زمینه‌سازی انتقال دانش حوزه جمع‌سپاری به محیط آکادمیک و حرفه‌­ای کشور عزیزمان ایران می‌باشد.

کتاب حاضر مفهوم نوظهور «جمع‌سپاری» را با نگاهی فلسفی به مفهوم، گونه‌شناسی آن، شیوه‌های اجرا و موردهای موفق جمع‌سپاری در سراسر جهان به خوانندگان معرفی می‌کند. به امید اینکه این کتاب آغازگر حرکتی بزرگ در ابعاد ملی به سمت بهره‌گیری از چارچوب‌های نوین خرد جمعی و به تبع آن، تقویت تولید ملی باشد.

 

خرید برخط