🌺  بازی‌وارسازی به‌عنوان یک ابزار مهم تفکر سیستمی پسامدرن ارزش‌های قابل توجهی را برای سازمان به ارمغان می‌آورد. ایجاد انگیزه بالا در کارکنان، شاد کردن محیط سازمان، ایجاد رقابت و همکاری مثبت در راستای اهداف سازمان، ترویج خلاقیت و افزایش حس تعلق سازمانی ازdownload مهم‌ترین پیامدهای بازی‌وارسازی هستند که مدیران سازمان‌ها را متقاعد ساخته است که از این ابزار مؤثر استفاده کنند. بازی‌وارسازی سعی دارد فعالیت‌های جدی یک سازمان را در قالب یک بازی سازماندهی کرده و از این طریق با استفاده از انرژی رقابت و همکاری در یک بازی، دستیابی به اهداف سازمان را سرعت بخشد.

📚   کتاب حاضر در یازده فصل به نگارش درآمده است. در این کتاب ابتدا به تشریح اصول و مفاهیم مبنایی بازی‌وارسازی پرداخته شده و سپس کاربردهای آن در مفاهیم جدی همچون مهندسی نیازمندی‌ها، جمع‌سپاری و نوآوری باز، حوزه‌ بازاریابی مانند: تحقیقات بازار و ترغیب مشتری به خرید و همچنین حوزه‌ آموزش مورد بررسی قرار می گیرد.

👈 از نکات برجسته کتاب پرداختن به مطالعات موردی و تجربه‌های اجرا شده بازی‌وارسازی در سازمان‌ها و کسب‌وکارها و تحلیل نقاط ضعف و قوت آن‌ها است. لذا کتاب هم از بعد آکادمیک و هم کاربرد عملی از ارزش بالایی برخوردار می‌باشد و می‌تواند مورد استفاده اساتید و پژوهشگران علاقمند به این حوزه و همچنین مدیران و کارشناسان فعال در صنعت قرار گیرد.

👈 این کتاب در یکی از معتبرترین انتشارات علمی در دنیا (انتشارات اشپرینگر Springer) به چاپ رسیده است و نسخه فارسی آن با ترجمه میرسامان پیشوایی، ستار رجب‌پور صنعتی و میثم جنتی پور و به اهتمام انتشارات جهاد دانشگاهی دردسترس مخاطبین و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

👈  امید است به توفیق الهی این کتاب نقشی مؤثر در توسعه مفاهیم نوین مدیریت سیستم‌ها در جامعه دانشگاهی، فعالان اقتصادی و صنعتی ایران ایفا کند. شایان ذکر است مترجمان کتاب حاضر متواضعانه از پیشنهادات و انتقادات سازنده خوانندگان و محققان استقبال کرده و سعی خواهند کرد بازخورد آن‌ها را در ویرایش‌های آتی اعمال نمایند.

⭕️⭕️⭕️   علاقمندان می‌توانند از طرق زیر جهت سفارش کتاب اقدام نمایند.
🆔 آدرس تلگرام:      @StrSanati
🆔 آدرس بله:          @strsanati
📞 شماره تماس:       ۰۹۱۰۶۷۶۵۶۳۷