photo_2018-03-31_11-08-52

در چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع با حضور جمعی از اساتید برجسته مهندسی صنایع (آقایان دکتر معینی، دکتر نوری، دکتر قدسی‌پور، دکتر توکلی‌مقدم و …) و خانم دکتر سعیدی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی از کتاب «مدل‌های کسب و کار اقتصاد مردمی» به تألیف میر سامان پیشوایی، اشرف السادات موسوی و مهسا سلسبیل رونمایی شد.

✅ «اقتصاد مردمی»، اقتصادی است که در آن امکان نقش‌آفرینی وسیع، عمومی، عادلانه، شفاف و تبعیض ناپذیر آحاد مردم 👨‍👩‍👧‍👦  یک جامعه متناسب با توانمندی هر یک از آن‌ها در هر زمان و مکان را در راستای خلق ارزش اقتصادی و پیشرفت جامعه فراهم می‌آورد.

 

Capture✅ وظیفه حکومت برای تحقق اقتصاد مردمی، این است که شرایط فعالسازی کلیه امکانات، منابع مالی، سرمایه‌های انسانی و علمی کشور را در فعالیت‌های اقتصادی فراهم کرده و در شرایط بحران‌های اقتصادی کنونی این سرمایه‌های عظیم مردمی را به جنبش درآورد؛ اما پیاده‌سازی این دست از اهداف و راهبردها، بدون پی‌ریزی نظام منسجم و هدفمند اقتصاد مردمی و طراحی سازوکارهای مناسب آن میسر نخواهد بود.

✅ کتاب «مدل‌های کسب و کار اقتصاد مردمی» با توجه به نیاز کشور عزیزمان ایران در مقطع کنونی و لزوم تئوری‌پردازی بومی در راستای ارائه الگوهای کارای اقتصادی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی و دستاوردهای بشری به «تبیین دیدمان اقتصاد مردمی» و «مدلهای بومی کسب‌وکار مردمی» اختصاص یافته است. در این کتاب، سعی شده است ضمن بررسی و تبیین ریشه‌های اسلامی و فلسفه اقتصاد مردمی تمرکزی قابل توجه بر ارائه نسخه‌های عملیاتی از طریق ارائه راهبردها، نظامات خرد و کلان و مدل‌های فعالیت عملیاتی داشته باشیم.

 

✅ کتاب مدل‌های کسب و کار اقتصاد مردمی در سه فصل تنظیم شده است.
۱- در فصل اول به تبیین چارچوب اقتصاد مردمی پرداخته شده است.
۲- در فصل دوم مدل‌های بومی کسب وکار مردمی به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است.
۳- در فصل سوم نیز مدل ارزیابی کسب وکارهای مردمی، وضعیت تعالی اجزای مدل و معیارهای مورد نیاز برای سنجش، ارائه شده است.

🔵 نگارندگان، امیدوارند به توفیق الهی این کتاب نقشی مؤثر در جهت ایجاد درک عمیق تر از مفاهیم کسب وکار مردمی، مکانیزم های مشارکت مردم و ایجاد انگیزه تحقیق در دانشگاهیان و فعالین اقتصادی ایفا کند. خاطرنشان می گردد مولفان متواضعانه از نظرات سازنده متخصصان و خوانندگان استقبال نموده و تلاش خواهند کرد که بازخورد آن را در ویرایش های آتی اعمال نمایند.

⭕️⭕️⭕️ علاقمندان می‌توانند جهت سفارش کتاب با آدرس تلگرامی زیر ارتباط برقرار کنند.

InnoMan_PublicRelations@ 👉